donderdag 21 juli 2011

Shopper bag becomes school bag

Ik weet het... het is wat vroeg om nu al aan school te denken.
Al een lange tijd ben ik op zoek naar zo'n grote tas om mijn mappen in mee te nemen.
Gisteren ben ik met mijn zusje en haar vriendinnetje gaan shoppen.
Omdat ik het al langer had beloofd, gingen we door weer en wind gaan!
Niets zou ons tegenhouden.

I know...it's too early to think about school already.
For a long time i've been searching for a gigantic bag to take my maps with me.
Yesterday i went shopping with my little sister and her friend.
I've promised it for a long time, so nothing would stop us.
Not even the rain!

Ik had me voorgenomen om geen geld uit te geven, maar daar was hij:
I had the intention not giving out my money, but there he was:


You like?

Groetjes,
Eline S.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten