woensdag 25 mei 2011

Tussendoortje

De examens komen eraan en ik heb weer veel te veel zin in andere dingen dan in studeren, maar het is niet lang en even op de tanden bijten en we zijn er terug vanaf.

Aangezien ik mijn vakantiejob zal doen in september heb ik een zaaaalige vakantie waarin ik mij zal kunnen uitleven.

Dit zijn enkele dingetjes die ik nog had liggen, maar nog niet had gefotografeerd.



Jaja, het zijn twee verschillende als je goed kijkt!

Onlangs ben ik ook al wat beginnen testen voor de komende 'rommel'marktjes en dit was het resultaat:



Wat is er op komst? Ringen, oorbellen,...:






Wat een facebookgekte! Ondertussen heeft mijn pagina ongeveer 400 fans! Ik vind het echt fantastisch! Bedankt allemaal!

Vergeet niet om mee te doen aan de leuke give away!! Tot zondag kan je jezelf en een (of meerdere) vriendinnen taggen in één van de foto's om deze leuke oorbelletjes te winnen:



Liefs
Eline S.




1 opmerking: