dinsdag 10 mei 2011

Toffe stoffe

Zondag ben ik in de ochtend naar Tapisplage geweest.
Een heel erg fijne beurs met nog veel fijnere spulletjes!
Ik had al enkele dingetjes op het oog die ik via internet wou aanschaffen bij Koekepeertje, maar ze even in het echt zien en vasthouden leek me beter...alhoewel...ik heb me wat laten gaan...

Enkele foto's:

 
(Bron: www.koekepeertje.be)

Het stofje met de bolletjes wil ik graag gebruiken om een eigen rokje te leren naaien. De andere twee stofjes heb ik mee omdat ik er graag wat leuke dingetjes mee wil uitproberen. Ook heb ik leuke onderdeeltjes gekocht om haarspeldjes mee te maken.
Vanavond ga ik samen met een vriendin naar mijn eerste Swishing! Ik weet niet goed wat ik precies allemaal moet verwachten, maar het belooft leuk te worden!

Liefs
Eline S.

2 opmerkingen:

  1. Het stofje met de bolletjes is echt zo leuk. Vooral dat sommige gevuld en andere niet. Dat gaat een mooi rokje worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes! Ik ben ook zo gek op die dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen