donderdag 5 mei 2011

Cafee Couture

Wat een weekje is het al geweest.
Jaarwerk toeristische geografie ingediend, een plakboek over La Roche voor Frans, vandaag een proefexamen Spaans gemaakt, morgen een groepswerk over een Brugs evenement indienen en een ander groepswerk afwerken. Waw! Zeg nu nog eens dat het leven van een student niet hard kan zijn. ;) Nu zal ik weer even wat meer tijd vinden om meer te bloggen.

Tijdens de paasvakantie heb ik ontdekt dat mijn tangetjes voor het maken van juwelen eigenlijk veel te dik zijn...waardoor het soms moeilijk werken was. Dit weekend ga ik op zoek naar nieuwe, kleinere en betere tangetjes. Dan kan ik deze helemaal afwerken:




Het naaien heb ik even aan de kant gelegd, ik raak af en toe wat gefrustreerd wanneer iets niet helemaal is afgewerkt zoals ik het zou gewild hebben. Ik heb nu nog enkele dingetjes klaar liggen om te maken, maar daarna houdt het even op. Eerst wil ik nog wat meer ervaring opdoen op een nieuw Brugs project georganiseerd door toffe madammen met veel ervaring nl. Cafee Couture.  Op de volgende samenkomst zal ik er nog niet zijn, maar in juni ben ik paraat!

Volgende zondag ga ik op pad! Op zoek naar leuke nieuwe spulletjes in Oostende op Tapisplage. Ben al nieuwsgierig wat ik allemaal zal vinden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten