zaterdag 30 april 2011

Workshop powertex decoratie

Donderdag en vrijdag was het ongelofelijk leuk in Parijs! Ik heb er vele juweelideetjes opgedaan in de gezellige winkeltjes bij Montmartre.

Deze ochtend ben ik naar de Banier gegaan om een workshop powertex decoratie te volgen. Met alle vrouwen onder elkaar was het er heel gezellig. De begeleidster (Mieke) was zeer goed en gaf uitstekende tips! Iedereen heeft een ander uniek kunstwerkje gemaakt.

Dit is één van onze resultaten:



Mijn werkje fotografeer ik binnenkort en plaats ik op de facebookpagina.
Dit weekend wordt het ongelofelijk druk. Begin volgende week moet mijn eindwerk gebundeld ingediend worden en eerlijk gezegd...ik heb er nog wat werk aan. Daarna nog even plakken en knippen voor een werkstuk over La Roche, want dat moet ook binnenkort worden ingediend. Niet fijn, maar het moet ook gebeuren hé?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten