zondag 10 april 2011

Kleine tasjes voor grote madammen!

Gisteren ben ik terug aan het afwerken begonnen van mijn pennenzak. Eerlijk gezegd, voor een allereerste exemplaar is het best wel een goed exemplaar! Binnenkort wil ik graag opnieuw een pennenzak maken, want ik vind ze zelf super!


Naast de pennenzak heb ik gisteren ook een nieuw make-uptasje gemaakt. Mijn zus was er helemaal gek van en had hem onmiddellijk ingepalmd...


Omdat "kleine tasjes voor grote madammen" leuk zijn om te maken, heb ik direct nog enkele patroontjes klaar gemaakt. Jammer genoeg, wou de naaimachine even niet meer meewerken...

2 opmerkingen:

  1. OOH die pennenzak is leuk :o!! Verkoop je er soms geen? x

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Marieke, deze is al verkocht!
    Ik zal er wss wel nog eens maken hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen