woensdag 27 april 2011

Nieuwe spinsels

Nu de schooldagen terug begonnen zijn, heb ik weer wat minder tijd om leuke dingetjes te maken. Gisteren vroeg iemand mij of ik het niet zag zitten om eens wat gsm-zakjes te maken met een leuke print op. Allemaal héél leuk, maar ik ben een 'beginnende' naaister en zou helemaal niet weten hoe ik een patroon moet tekenen voor een gsm-zakje. Iemand tips?
Heb er gisterenavond heel lang over liggen nadenken en ik hoopte vandaag mijn oplossing te vinden op Eloleo...het zakje zelf heb ik niet gevonden, maar ik ben terug aardig op weg.

De voorbije dagen heb ik ook een nieuwe techniek voor kettingen uitgeprobeerd en nog wat armbandjes gemaakt. Foto's volgen hier en op facebook.

Morgen vertrek ik voor enkele dagen naar Parijs om vermoeiende schooldagen te beleven. Benieuwd of ik daar nieuwe inspiratie krijg?!



Liefs
Eline S.

1 opmerking:

  1. Misschien ben je hier iets mee?
    http://bymiek.blogspot.com/2009/12/project-telefoonhoesje-naaien.html

    BeantwoordenVerwijderen