zaterdag 13 augustus 2011

Pippah Nullah homesale

Vandaag ben ik even tijdens mijn pauze naar de homesale van Pippah Nullah geweest.
Ik vond haar spulletjes op facebook zo mooi en wou ze graag eens in het echt bekijken.
Aangezien Pippah Nullah ook van Brugge is, maakte het de verleiding nog eens zoveel groter om langs te gaan. Ik kocht iets ongelofelijk moois:

Today i've been to Pippah Nullah's homesale in my break.
I already loved her jewellery and other stuff on facebook, so i wanted to see them in real.
As Pippah Nullah is also from Bruges, it made the temptation even bigger to go and take a look. I bought something very pretty:



Tijdens de laatste dagen heb ik het idee gekregen om mijn spullen in een bepaalde stijl te maken. Ik heb genoeg verschillende soorten geprobeerd en ik zal me houden bij wat ik het mooist vind. Wat dat is zal ik later wel nog eens uitleggen.

I've also decided to start making jewellery in one style. I've tried a lot of different things by now and i would like to make the kind i love the most. What that is, i'll explain it later.

Ook is er iets leuks op komst voor de mensen dat naar Let's LousART komen.

There's also something cool coming up for those people that come to Let's LousART.

Groetjes,
Eline S.

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik ga snel eens op haar blog kijken :) Ik ben benieuwd naar je nieuwe spulletjes... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi uit zeg!
    Heel erg bedankt voor je comment nog, ik was op vakantie dus ik had geen tijd om terug te antwoorden op de comments maar nu ik er weer ben wil ik dus even iedereen bedanken :)

    Liefs, Rimona

    BeantwoordenVerwijderen