woensdag 22 juni 2011

Schakel jezelf niet uit!

Op mijn facebookpagina is er een album 'Work in progress'.
Daar kan iedereen zien waarmee ik zoal bezig ben.
Hier thuis ziet mijn mama mij vaak bezig met al mijn hebbedingetjes.
Toen ik bezig was met dit middenstuk:


Had ze mij al gevraagd of ik ook zo'n ketting wou maken met haar favoriete kleurtjes uit mijn kralendoos.

Na even zweten, werkte ik vorige zondag de ketting met paarse tinten af.



En dit is het exemplaar voor de mama:



Beide kettingen zijn gemaakt uit glaskralen en zilverkleurige schakels.
De sluitingen zijn ook iets nieuws wat ik graag wou uitproberen.

Deze avond mag ik op workshop glasfusing bij Inge Verbruggen.
Ik ben razend benieuwd!
Nogmaals dank u dank u dank u aan mijn lieve fantastische vriendje!


Groetjes
Eline S.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten