dinsdag 12 april 2011

De naaimachine die niet meer werkt

Momenteel wil geen één naaimachine in mijn buurt nog meewerken. Dat vind ik erg, maar aan de andere kant ook weer niet. Ook al was ik nog niet lang bezig met naaiwerkjes te maken. Sorry aan de mensen voor wie ik enkele spulletjes ging maken. Het zal dus even langer duren.

Ik dacht er al enkele dagen aan om eens een eigen ketting te maken, want ik ben ongelofelijk kieskeurig als het op kettingen aankomt. De ene parel lijkt te veel op gewoon plastic, de andere vind ik dan weer niet meer mooi, te lang of net veel te kort...enfin, het was altijd wel iets. Deze problemen zouden nu dus moeten verholpen worden.

Via facebook (www.facebook.com/elines.producten) kwam ik te weten dat er in Brugge nog een tof winkeltje bestaat: Zahia. Deze morgen liet ik me daar even helemaal gaan. Wat een prachtige producten! Jammer genoeg wel een beetje aan de dure kant voor een studentje... Ik besloot om eerst gewoon wat kralen te kopen voor mezelf en eens uit te testen wat ik allemaal kan doen met enkele touwen en kralen. Dit is mijn eerste resultaat:


Ik heb hem niet meer af gedaan sinds hij afgewerkt is. Deze middag ging ik nog héél even in de stad en kocht ik onmiddellijk nog wat meer kralen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten